top of page

Yardım Merkezi

  • Nasıl Üye Olurum?
    Ana sayfamızda sağ üst köşede bulunan üye ikonuna tıklayarak gerekli bilgileri doldurup aramıza katılabilirsiniz.
  • Şifremi Unuttum Ne Yapmalıyım?
    Ana sayfamızda sağ üst köşede bulunan üye girişi ekranından 'ŞİFREMİ UNUTTUM' bölümüne tıklayarak kayıtlı e-posta adresinizi forma girip gönderiniz. Şifre yenileme linki mail ile gönderilecektir.
  • Üyelikten Nasıl Çıkabilirim?
    Üyelikten çıkmak için bize ulaşın bölümünden talebinizi oluşturabilirsiniz.
  • Üyelik Bilgilerimi Nasıl Güncellerim?
    Üye girişinizi yaptıktan sonra, ana sayfamızda sağ üst köşede bulunan üye giriş bölümündeki "Hesabım" linkine tıklayarak, bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.
  • Bu Sorulardan Farklı Bir Sorum Var?
    Bize Ulaşın formunu doldurarak sorularınızı iletebilirsiniz. Müşteri temsilcilerimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.
  • Yeni Kampanyalardan Nasıl Haberdar Olabilirim?
    Kampanyalarımızı web sitemiz, Facebook, Instagram ve Twitter hesaplarımızdan yaptığımız paylaşımlar sayesinde öğrenebilirsiniz. Ayrıca, üye olurken kampanyalardan haberdar olmak istiyorum seçeceğine tıklarsanız Royal Home tarafından mail ve sms ile bildirimler alabileceksiniz.
  • Ürün Özellikleri Nasıl Öğrenebilirim?
    İlgilendiğiniz ürünün detay sayfasında bulunan “ÜRÜN AÇIKLAMASI” alanında ilgili ürünün özellikleri yer almaktadır. Detaylı bilgiyi bulamadığınız ürünler için "Bize Ulaşın" bölümünden bize ulaşabilirsiniz.
  • Ürünün Kargoya Veriliş Süresi Kaç Gündür?
    Siparişleriniz ortalama 3 iş gününde kargoya teslim edilir. Sipariş yoğunluğu yaşanan dönemlerde bu süre 7 iş gününe kadar uzayabilmektedir. Alışverişlerin yoğun olduğu dönemlerde (Yılbaşı, Anneler Günü, vb.) kargo süresini göz önünde bulundurmanızı rica ederiz.
  • Mağaza ile İnternet Sitesi Arasında Neden Fiyat Farkı Var?
    Bazen online ve mağazalara özel farklı indirim kampanyaları düzenlemekteyiz. Bu nedenle, online mağazada aynı ürün için gördüğünüz fiyat ile mağazalarımızdaki etikette gördüğünüz fiyat arasında farklılık olabilmektedir.
  • Online Mağazada Nasıl Sipariş Verebilirim?
    Online mağazada beğendiğiniz ürünleri dilediğiniz adette sepetinize ekleyerek, online alışveriş yapabilirsiniz. Alışverişinizi tamamladığınızda açılan ekranda "ALIŞVERİŞİ TAMAMLA" düğmesine tıklayarak alışverişinizin teslimat ve ödeme adımlarını tamamlayarak, güvenli bir şekilde siparişinizi verebilirsiniz.
  • Üye Olmadan Sipariş Verebilir miyim?
    Maalesef, üye olmadan siparişlerinizi oluşturamazsınız. Üyelik bilgilerinizi bildirdiğinizde web sitemiz üzerinden online alışveriş yapma imkanınız olur.
  • Ödeme Seçenekleriniz Nelerdir?
    Banka kartınızı veya Kredi kartınızı kullanarak online mağazamızdan güvenle alışveriş yapabilirsiniz. Bir siparişin ödemesi sadece bir kredi kartı kullanımı ile yapılabilir. Bir siparişin ödemesinde birden çok kart kullanılamaz. Royal Home online mağaza üzerinden kesinlikle mail order gibi kart bilgilerinizi talep ederek ödeme almaz. Web sitemiz SSL sertifikalarına sahip olan güvenilir ödeme yöntemleri kullanan bir online mağazadır.
  • Ödeme Sırasında Ne Kadar Güvendeyim?
    Sitemizden yaptığınız alışverişlerde kredi kartı bilgileriniz yalnızca sipariş işlemi gerçekleştirilirken kullanılmaktadır. Veri tabanımızda kredi kartı bilgilerinizin güvenliğini riske edecek şekilde bir bilgi kesinlikle tutulmamaktadır. Sitemizde güvenli olarak alışveriş yapabilmeniz için dünya çapında kredi kartı güvenliği sağlayan GlobalSign SSL sertifikası kullanılmaktadır. Ayrıca kullanıyor olduğumuz İyzico altyapısı sayesinde en güvenilir alışveriş imkanı almanızı sağlıyoruz.
  • Kredi Kartımdan Onay Alınamıyor. Neden?
    Yurtdışı bankalarına ait kredi kartı ile online mağazamızdan alışveriş yapılamamaktadır. Kredi kartınız "İnternet üzerinden Alışverişe" kapalı olabilir veya kartınızın limiti yetersiz olabilir. Bu durumlar için bankanızla iletişime geçebilirsiniz. Anlık olarak internet bağlantınızda kesinti, kopma yaşanmış olabilir. Bir süre sonra yeniden online ödeme yapmayı deneyebilirsiniz.
  • Siparişimin Durumunu Nasıl Öğrenebilirim?
    Üye girişi yaptıktan sonra ana sayfada, sağ üst köşede bulunan Üye ikonuna tıklayarak “SİPARİŞLERİM” bölümüne girebilir ve güncel siparişlerinizin tüm bilgilerini açılan sayfadaki “SİPARİŞLERİM” tablosundan kontrol edebilirsiniz. Siparişiniz kargolandığında, sipariş detayına girerek kargo takip numarasına tıklayarak siparişinizin kargo durumunu da takip edebilirsiniz. Bilgilere ulaşamamanız halinde müşteri temsilcilerimizle çevrimiçi görüşerek siparişinizle ilgili tüm detayları öğrenebilirsiniz.
  • Verdiğim Bir Siparişte Adres Değişikliği / Alıcı Adını Değişikliği Yapabilir miyim?
    Siparişinizin sevk adresini veya alıcı adını değiştirme taleplerinizi "Bize Ulaşın" formumuzu doldurarak iletebilirsiniz. Siparişlerinizde fatura adresi ve fatura ismi maalesef değiştirilememektedir.
  • Siparişimin Faturası Ne Zaman Ulaşır?
    Siparişlerinize ait e-arşiv faturası aynı iş gününde veya takip eden iş gününde hazırlanarak, üyeliğinize ait e-posta adresine elektronik olarak gönderilir. Siparişinize ait irsaliye belgesi de kolinizin içine konmaktadır.
  • Faturamı Kaybettim / Ulaşmadı. Yenisini Alabilir miyim?
    E-Arşiv faturası olarak düzenlenen faturalar üyeliğinize ait e-posta adresine PDF formatında gönderilmektedir. E-Arşiv faturasının “ÖNEMSİZ e_posta” (junk folder, spam folder) kutunuza düşmediğinden emin olunuz. Bu dizinde de e-arşiv faturanızı bulamadıysanız, müşteri temsilcilerimize bağlanarak faturanızı temin edebilirsiniz.
  • Kurumsal Fatura Alabilir miyim?
    Faturalar kurumsal fatura olarak düzenlenebilmektedir. Bunun için fatura bilgileri alanına kurumsal fatura bilgilerinizi doldurmanız yeterlidir.
  • Siparişim Kaç Günde Elime Ulaşır?
    Siparişleriniz ortalama 3 iş gününde kargoya teslim edilmektedir. Kargo teslim süresi teslim adresinize göre değişiklik gösterebilir. Resmi tatil günlerinde kargo firmalarınca teslimat yapılmamaktadır. Kargonuz teslim edildikten sonra İstanbul içi ortalama 2 gün İstanbul dışı ortalama 3 iş günü içerisinde kargo firması tarafından tarafınıza teslim edilir.
  • Kargoya Verilen Siparişimi Nasıl Takip Edebilirim?
    Siparişiniz tarafımızdan kargo firmasına teslim edildikten sonra, SMS ve e-posta yoluyla size kargo takip bilgileriniz iletilir. Bu bilgilendirme size ulaşmadı ise üye ikonunuzdan “SİPARİŞLERİM” sayfasına girebilir ve sipariş detayından kargo bilgilerinize ulaşabilirsiniz. Ayrıca müşteri temsilcilerimizle irtibata geçerek teslimatla ilgili tüm süreçle ilgili detaylı bilgi alabilirsiniz.
  • Hangi Kargo Şirketi İle Teslimat Yapıyorsunuz?
    Gönderimleriniz MNG Kargo ve Yurtiçi Kargo güvencesiyle sağlanmaktadır.
  • Kargo Elemanı, Teslimat Adresinde Beni Bulamaz İse, Ne Olur?"
    Eğer teslim adresinde kimse bulunamaz ise, kurye tekrar size ulaşmayı deneyecektir. Paketinizi almanız ya da yeniden bir teslimat tarihi belirlemeniz için kapınıza “KARGO İHBAR NOTU” bırakılabilir ve kargoyu şubeye geri getirilebilir. Şubeye geri getirilen kargolar 3 iş günü içerisinde şubeden teslim alınmalıdır. Belirtilen sürede teslim alınmayan kargo, Royal Home’a iade edilir.
  • Siparişim Kusurlu (defolu) Geldi. Ne Yapmalıyım?
    Endişeye mahal yok. Royal Home için öncelik kalite ve müşteri memnuniyetidir. Ürününüz defolu geldiyse "Bize Ulaşın" formunu doldurarak talebinizi iletmenizi rica ederiz. Ürün stoklarımızda mevcut ise, size kusurlu (defolu) ürünün yeniden gönderimini gerçekleştirebiliriz. Ürün, stoklarımızda yok ise, kusurlu (defolu) ürün için ücret iadeniz yapılacaktır. Kusurlu (defolu) ürünü iade ederken, kargonuzla birlikte gelen iade formunu eksiksiz doldurarak, orijinal kutusu ile birlikte kullanılmamış olarak bize iade etmenizi rica ederiz.
  • Siparişim Yanlış / Eksik Geldi. Ne Yapmalıyım?
    "Bize Ulaşın" formunu doldurarak talepte bulunursanız, ürün stoklarımızda mevcut ise, yanlış/eksik gelen ürünün yeniden gönderimini gerçekleştirebiliriz. Doğru gelen ürünü alıp, yanlış ürünü kargo görevlisine teslim etmelisiniz. Ürün, stoklarımızda yok ise, eksik ürün için size ücret iadeniz yapılacaktır.
  • Siparişimi İptal Etmek İstiyorum. Ne Yapabilirim?
    Siparişin verildiği anı takip eden ilk 30 dakika içinde iptal edebilirsiniz. Bu 30 dakikalık sürenin sonunda siparişinizdeki ürünler için herhangi bir iptal uygulaması bulunmamaktadır. Siparişiniz size ulaştıktan sonra siparişinizdeki ürünleri tümüyle veya kısmi olarak iade edebilirsiniz. Satın aldığınız ürünü kargodan teslim aldığınız günden itibaren 30 gün içerisinde iade koşulları dahilinde ücret ödemeden Yurtiçi ve MNG Kargo ile depo adresimize göndererek iadenizi gerçekleştirebilirsiniz. Yurtiçi kargo kolay iade kodunuzu almak için; siparişlerim sayfasında yer alan kolay iade butonuna tıklayın. İade etmek istediğiniz ürünleri ve iade nedeninizi seçerek İade Talebi Oluştur butonuna tıklayın. İade edeceğiniz ürünleri paketleyip kolay iade kargo koduyla Yurtiçi Kargo'ya teslim edin. MNG Kargo ile göndereceğiniz iadelerinizi direkt olarak iade adresimiz: Bağlar Mahallesi, Yavuz Sultan Selim Caddesi. 9. Sok D:No:4, 34209 Bağcılar/İstanbul gönderebilirsiniz. İadenizi mağazamızdan gerçekleştirmek istiyorsanız fatura ya da sevk irsaliyenizi yanınızda bulundurmanız yeterlidir.
  • Siparişimi İade Etmek İstiyorum. Ne Yapabilirim?
    Satın aldığınız ürünü kargodan teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içerisinde iade koşulları dahilinde ücret ödemeden müşteri temsilcilerimiz ile iletişime geçerek iadenizi gerçekleştirebilirsiniz.
  • İade Şartları Nelerdir?
    Tüketici Kanunu gereği iade koşulları şu şekildedir; • İadeler mutlak surette ürünün orijinal kutusu ve/veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır. Orijinal kutu, eğer mevcutsa ürünün kendi ambalajıdır. Siparişinizin teslim edildiği koli değildir. Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş, ekonomik değerini/tekrar satılabilme özelliğini kaybetmiş, bir kez dahi olsa kullanılmış, herhangi bir şekilde hasar verilmiş, herhangi bir şekilde satıcıdan kaynaklanmayan nedenler ile başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan vb. ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir. • İade edilmek istenen ürün ile birlikte e-arşiv faturasının bir kopyası (veya irsaliyenin bir nüshası) ve eksiksiz doldurulmuş iade formu mutlaka gönderilmelidir. • Gizli ayıplar dışında ürün iade taleplerinin, ürünün teslim alınmasından itibaren 14 gün içerisinde yapılması gerekmektedir. 14 Günlük süre mutlak süre olarak yasal mevzuat uyarınca belirlenmiş olup, bu hususa özellikle dikkat edilmesini rica ederiz. • Ürünün hasarlı, zarar görmüş, ekonomik değerini kaybetmiş, hatalı vb. kusurları kargo teslimi anında kontrol edilecek, bu konuda kargo/nakliye şirketi yetkilisi tüketiciye yardımcı olacak, bu tür hata, ayıp vb kusurları olan ürünler tüketici tarafından teslim alınmayacak, kargo yetkilisi bu tür hususların tespiti durumunda ürünü tüketiciye teslim etmeyecektir. • Müşteri için özel imal edilen/işlenen ürünlerin (perde ve benzeri ölçü verilerek alınan, tüketiciye özel imal edilen veya dikilen veya işlenen ürünlerin) siparişleri için iadesi kabul edilmemektedir. Bu açıdan özel üretim ürünler için ölçülerin doğru alınması, ölçü alınması aşamalarında teknik destek alınması, hataların en az indirgenmesi bakımından mutlaka detaylı özellik ve ölçü bildirilmesi gerekmektedir. • Diğer ürünlerin iadesinde; niteliği itibarıyla iade edilemeyecek ürünlerin (ürünün arızalı veya ayıplı çıkması halleri dışında, açıldıktan sonra sağlık açısından tehlike arz edebilen ürünler, kullanım esnasında vücut ile birebir temas gerektiren ürünler, tek kullanımlık ürünler) iadesi mümkün değildir. • Aşağıdaki ürünlerin iade edilebilmesi, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır; -Her türlü giyim, ev tekstili, ev giyimi vb. kategorilerdeki ürün ve aksesuarları ile sair tekstil ürünleri, - Ev dekorasyonunda kullanılan ürün ve aksesuarları, - Her türlü kozmetik, temizlik, kişisel bakım, sağlık, güzellik ürünleri ve bunların benzerleri
  • Siparişimi İptal-İade Ettim. Kargo Ücretimi Geri Alabilecek miyim?
    Siparişinizdeki bir ürünü iade ettiğinizde; Siparişinizde iade edilebilir durumda bir ürün var ise; siparişiniz kısmi iade edildiyse kargo ücretiniz iade edilmemektedir. Siparişinizde iade edilebilir durumda bir ürün yok ise; siparişinizin tamamı iade edildiyse kargo ücretiniz iade edilmektedir.
  • Ürünümü Size İade Ettim, Para İademi Ne Zaman Yapacaksınız?"
    İade süreciniz ürünü gönderdiğiniz tarihte değil, iade ürününüz depomuza ulaştığı tarihte başlamaktadır ve 7 iş günü içerisinde sonuçlanmaktadır. İade gönderiniz depomuza ulaştıktan sonra, ürünün iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir. Ürününüz iade işlemine uygun ise, sipariş ödemesinde kullandığınız kartınıza para iadesi işlemi gerçekleştirilir. Bankanıza bağlı olarak, para iadenizi kartınızda görmeniz, 1-2 gün sürebilir. Hafta sonları (Cumartesi ve Pazar) ve resmi tatil günleri işgünü değildir.
  • İade Talebim Neden Reddedildi / İade Ettiğim Ürün Neden Geri Geldi?
    Tüketici Kanunu gereğince iade şartlarına uygun olmayan iade gönderimleriniz kabul edilmemektedir. Bu durumdaki ürünler size geri gönderilir.
  • Ücret İadesini Göremiyorum. Ne Zaman İade İşlemi Kredi Kartıma Yansır?
    Royal Home Online Mağaza Destek Ekibi tarafından iade ettiğiniz ürüne istinaden gerçekleştirilen ücret iadesi, siparişte kullandığınız kartın bankasına gönderilmektedir. Bankanın iç süreçlerine bağlı olarak bu süre 7 iş gününe kadar uzayabilmektedir. Konuyla ilgili olarak bankanızın çağrı merkezi ile görüşebilirsiniz.
  • Kredi Kartıma İadem Neden Taksit İle Yapılıyor?
    Yaptığınız online alışverişin ödemesi taksitli de yapılsa, Royal Home tarafından kredi kartınızın bağlı olduğu bankaya ücret iadesi tek seferde yapılır. Taksitli alışverişinizin iade tutarının kartınıza taksitli yansıması bankanız ile ilgilidir. Bu konuda bankanızla temasa geçmeniz gerekmektedir.
  • İptal Ettiğim Bir Siparişi Yeniden Aktif Hale Getirebilir miyim?
    İptal ettiğiniz bir siparişi aktif hale getiremezsiniz. Online mağazamızdan bu siparişin içeriğini yeniden sipariş sağlayabilirsiniz.
  • Ürün İnceleme Sonucunda Hangi Aksiyonlar Alınıyor?
    Üründe üretime dayalı bir hata tespit edilmesi halinde, iade işlemi yapılacaktır. Kullanım kaynaklı oluşan hatalarda ve talimatlara uygun olmayan temizleme işlemleri sebebiyle zarar gören ürünlerde iade işlemi yapılamamaktadır.
  • Yurtiçi Bayilik Talebinde Nasıl Bulunabilirim?
    Royal Home olarak yurtiçi bayilik başvurunuzu şu an için müşteri temsilcilerimizle görüşerek gerçekleştirebilirsiniz. Kısa süre içerisinde aktif hale gelecek bayilik panelimiz üzerinden de bayilik başvurusu gerçekleştirebileceksiniz.
  • Yurtdışı Bayilik Talebinde Nasıl Bulunabilirim?
    Royal Home, Rusya, Mısır, Cezayir, Fas, Tunus, Suudi Arabistan gibi birçok ülkede bayiliklere sahiptir. Royal Home olarak yurtdışı bayilik başvurunuzu şu an için müşteri temsilcilerimizle görüşerek gerçekleştirebilirsiniz. Kısa süre içerisinde aktif hale gelecek bayilik panelimiz üzerinden de bayilik başvurusu gerçekleştirebileceksiniz.
  • Royal Home'da Çalışmak İstiyorum. Ne Yapmalıyım?
    Firmamızda çalışmak için, özgeçmişinizi info@royalhome.com.tr adresine gönderebilirsiniz. Özgeçmişinizi veri tabanımızda 1 yıl süreyle saklamaktayız. Niteliklerinize uygun bir pozisyon olması halinde sizinle iletişime geçeceğiz.
bottom of page