Yardım Merkezi
Online mağazada beğendiğiniz ürünleri dilediğiniz adette sepetinize ekleyerek, online alışveriş yapabilirsiniz. Alışverişinizi tamamladığınızda açılan ekranda "ALIŞVERİŞİ TAMAMLA" düğmesine tıklayarak alışverişinizin teslimat ve ödeme adımlarını tamamlayarak, güvenli bir şekilde siparişinizi verebilirsiniz.
Banka kartınızı veya Kredi kartınızı kullanarak online mağazamızdan güvenle alışveriş yapabilirsiniz. Bir siparişin ödemesi sadece bir kredi kartı kullanımı ile yapılabilir. Bir siparişin ödemesinde birden çok kart kullanılamaz. Royal Home online mağaza üzerinden kesinlikle mail order gibi kart bilgilerinizi talep ederek ödeme almaz. Web sitemiz SSL sertifikalarına sahip olan güvenilir ödeme yöntemleri kullanan bir online mağazadır.
Sitemizden yaptığınız alışverişlerde kredi kartı bilgileriniz yalnızca sipariş işlemi gerçekleştirilirken kullanılmaktadır. Veri tabanımızda kredi kartı bilgilerinizin güvenliğini riske edecek şekilde bir bilgi kesinlikle tutulmamaktadır. Sitemizde güvenli olarak alışveriş yapabilmeniz için dünya çapında kredi kartı güvenliği sağlayan GlobalSign SSL sertifikası kullanılmaktadır. Ayrıca kullanıyor olduğumuz İyzico altyapısı sayesinde en güvenilir alışveriş imkanı almanızı sağlıyoruz.
Yurtdışı bankalarına ait kredi kartı ile online mağazamızdan alışveriş yapılamamaktadır. Kredi kartınız "İnternet üzerinden Alışverişe" kapalı olabilir veya kartınızın limiti yetersiz olabilir. Bu durumlar için bankanızla iletişime geçebilirsiniz. Anlık olarak internet bağlantınızda kesinti, kopma yaşanmış olabilir. Bir süre sonra yeniden online ödeme yapmayı deneyebilirsiniz.
Üye girişi yaptıktan sonra ana sayfada, sağ üst köşede bulunan Üye ikonuna tıklayarak “SİPARİŞLERİM” bölümüne girebilir ve güncel siparişlerinizin tüm bilgilerini açılan sayfadaki “SİPARİŞLERİM” tablosundan kontrol edebilirsiniz. Siparişiniz kargolandığında, sipariş detayına girerek kargo takip numarasına tıklayarak siparişinizin kargo durumunu da takip edebilirsiniz. Bilgilere ulaşamamanız halinde müşteri temsilcilerimizle çevrimiçi görüşerek siparişinizle ilgili tüm detayları öğrenebilirsiniz.
E-Arşiv faturası olarak düzenlenen faturalar üyeliğinize ait e-posta adresine PDF formatında gönderilmektedir. E-Arşiv faturasının “ÖNEMSİZ e_posta” (junk folder, spam folder) kutunuza düşmediğinden emin olunuz. Bu dizinde de e-arşiv faturanızı bulamadıysanız, müşteri temsilcilerimize bağlanarak faturanızı temin edebilirsiniz.
Siparişleriniz ortalama 3 iş gününde kargoya teslim edilmektedir. Kargo teslim süresi teslim adresinize göre değişiklik gösterebilir. Resmi tatil günlerinde kargo firmalarınca teslimat yapılmamaktadır. Kargonuz teslim edildikten sonra İstanbul içi ortalama 2 gün İstanbul dışı ortalama 3 iş günü içerisinde kargo firması tarafından tarafınıza teslim edilir.
Siparişiniz tarafımızdan kargo firmasına teslim edildikten sonra, SMS ve e-posta yoluyla size kargo takip bilgileriniz iletilir. Bu bilgilendirme size ulaşmadı ise üye ikonunuzdan “SİPARİŞLERİM” sayfasına girebilir ve sipariş detayından kargo bilgilerinize ulaşabilirsiniz. Ayrıca müşteri temsilcilerimizle irtibata geçerek teslimatla ilgili tüm süreçle ilgili detaylı bilgi alabilirsiniz.
Eğer teslim adresinde kimse bulunamaz ise, kurye tekrar size ulaşmayı deneyecektir. Paketinizi almanız ya da yeniden bir teslimat tarihi belirlemeniz için kapınıza “KARGO İHBAR NOTU” bırakılabilir ve kargoyu şubeye geri getirilebilir. Şubeye geri getirilen kargolar 3 iş günü içerisinde şubeden teslim alınmalıdır. Belirtilen sürede teslim alınmayan kargo, Royal Home’a iade edilir.
Endişeye mahal yok. Royal Home için öncelik kalite ve müşteri memnuniyetidir. Ürününüz defolu geldiyse "Bize Ulaşın" formunu doldurarak talebinizi iletmenizi rica ederiz. Ürün stoklarımızda mevcut ise, size kusurlu (defolu) ürünün yeniden gönderimini gerçekleştirebiliriz. Ürün, stoklarımızda yok ise, kusurlu (defolu) ürün için ücret iadeniz yapılacaktır. Kusurlu (defolu) ürünü iade ederken, kargonuzla birlikte gelen iade formunu eksiksiz doldurarak, orijinal kutusu ile birlikte kullanılmamış olarak bize iade etmenizi rica ederiz.
"Bize Ulaşın" formunu doldurarak talepte bulunursanız, ürün stoklarımızda mevcut ise, yanlış/eksik gelen ürünün yeniden gönderimini gerçekleştirebiliriz. Doğru gelen ürünü alıp, yanlış ürünü kargo görevlisine teslim etmelisiniz. Ürün, stoklarımızda yok ise, eksik ürün için size ücret iadeniz yapılacaktır.
Siparişin verildiği anı takip eden ilk 30 dakika içinde iptal edebilirsiniz. Bu 30 dakikalık sürenin sonunda siparişinizdeki ürünler için herhangi bir iptal uygulaması bulunmamaktadır. Siparişiniz size ulaştıktan sonra siparişinizdeki ürünleri tümüyle veya kısmi olarak iade edebilirsiniz. Satın aldığınız ürünü kargodan teslim aldığınız günden itibaren 30 gün içerisinde iade koşulları dahilinde ücret ödemeden Yurtiçi ve MNG Kargo ile depo adresimize göndererek iadenizi gerçekleştirebilirsiniz. Yurtiçi kargo kolay iade kodunuzu almak için; siparişlerim sayfasında yer alan kolay iade butonuna tıklayın. İade etmek istediğiniz ürünleri ve iade nedeninizi seçerek İade Talebi Oluştur butonuna tıklayın. İade edeceğiniz ürünleri paketleyip kolay iade kargo koduyla Yurtiçi Kargo'ya teslim edin. MNG Kargo ile göndereceğiniz iadelerinizi direkt olarak iade adresimiz: Bağlar Mahallesi, Yavuz Sultan Selim Caddesi. 9. Sok D:No:4, 34209 Bağcılar/İstanbul gönderebilirsiniz. İadenizi mağazamızdan gerçekleştirmek istiyorsanız fatura ya da sevk irsaliyenizi yanınızda bulundurmanız yeterlidir.
Tüketici Kanunu gereği iade koşulları şu şekildedir;
• İadeler mutlak surette ürünün orijinal kutusu ve/veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır. Orijinal kutu, eğer mevcutsa ürünün kendi ambalajıdır. Siparişinizin teslim edildiği koli değildir. Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş, ekonomik değerini/tekrar satılabilme özelliğini kaybetmiş, bir kez dahi olsa kullanılmış, herhangi bir şekilde hasar verilmiş, herhangi bir şekilde satıcıdan kaynaklanmayan nedenler ile başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan vb. ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
• İade edilmek istenen ürün ile birlikte e-arşiv faturasının bir kopyası (veya irsaliyenin bir nüshası) ve eksiksiz doldurulmuş iade formu mutlaka gönderilmelidir.
• Gizli ayıplar dışında ürün iade taleplerinin, ürünün teslim alınmasından itibaren 14 gün içerisinde yapılması gerekmektedir. 14 Günlük süre mutlak süre olarak yasal mevzuat uyarınca belirlenmiş olup, bu hususa özellikle dikkat edilmesini rica ederiz.
• Ürünün hasarlı, zarar görmüş, ekonomik değerini kaybetmiş, hatalı vb. kusurları kargo teslimi anında kontrol edilecek, bu konuda kargo/nakliye şirketi yetkilisi tüketiciye yardımcı olacak, bu tür hata, ayıp vb kusurları olan ürünler tüketici tarafından teslim alınmayacak, kargo yetkilisi bu tür hususların tespiti durumunda ürünü tüketiciye teslim etmeyecektir.
• Müşteri için özel imal edilen/işlenen ürünlerin (perde ve benzeri ölçü verilerek alınan, tüketiciye özel imal edilen veya dikilen veya işlenen ürünlerin) siparişleri için iadesi kabul edilmemektedir. Bu açıdan özel üretim ürünler için ölçülerin doğru alınması, ölçü alınması aşamalarında teknik destek alınması, hataların en az indirgenmesi bakımından mutlaka detaylı özellik ve ölçü bildirilmesi gerekmektedir.
• Diğer ürünlerin iadesinde; niteliği itibarıyla iade edilemeyecek ürünlerin (ürünün arızalı veya ayıplı çıkması halleri dışında, açıldıktan sonra sağlık açısından tehlike arz edebilen ürünler, kullanım esnasında vücut ile birebir temas gerektiren ürünler, tek kullanımlık ürünler) iadesi mümkün değildir.
• Aşağıdaki ürünlerin iade edilebilmesi, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır; -Her türlü giyim, ev tekstili, ev giyimi vb. kategorilerdeki ürün ve aksesuarları ile sair tekstil ürünleri, - Ev dekorasyonunda kullanılan ürün ve aksesuarları, - Her türlü kozmetik, temizlik, kişisel bakım, sağlık, güzellik ürünleri ve bunların benzerleri
İade süreciniz ürünü gönderdiğiniz tarihte değil, iade ürününüz depomuza ulaştığı tarihte başlamaktadır ve 7 iş günü içerisinde sonuçlanmaktadır. İade gönderiniz depomuza ulaştıktan sonra, ürünün iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir. Ürününüz iade işlemine uygun ise, sipariş ödemesinde kullandığınız kartınıza para iadesi işlemi gerçekleştirilir. Bankanıza bağlı olarak, para iadenizi kartınızda görmeniz, 1-2 gün sürebilir. Hafta sonları (Cumartesi ve Pazar) ve resmi tatil günleri işgünü değildir.
Royal Home Online Mağaza Destek Ekibi tarafından iade ettiğiniz ürüne istinaden gerçekleştirilen ücret iadesi, siparişte kullandığınız kartın bankasına gönderilmektedir. Bankanın iç süreçlerine bağlı olarak bu süre 7 iş gününe kadar uzayabilmektedir. Konuyla ilgili olarak bankanızın çağrı merkezi ile görüşebilirsiniz.
Royal Home, Rusya, Mısır, Cezayir, Fas, Tunus, Suudi Arabistan gibi birçok ülkede bayiliklere sahiptir.
Royal Home olarak yurtdışı bayilik başvurunuzu şu an için müşteri temsilcilerimizle görüşerek gerçekleştirebilirsiniz. Kısa süre içerisinde aktif hale gelecek bayilik panelimiz üzerinden de bayilik başvurusu gerçekleştirebileceksiniz.